Winjaaa Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vad ska jag göra efter att jag klarat Team galactic i veilstone city? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 om jag kommer ihag rätt så skaru till mt.coronet top och vinna cyrus + catcha/feinta diala/palkia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) Om jag kommer ihåg rätt så ska du till Mt.Coronets top och vinna mot Cyrus + Catcha/Fainta Palkia.Fixade stavningen. Redigerat 20 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag undrar hur man kan komma till Team Galaxy, asså man behöver ju någon nyckel. för jag tror det är nu när jag har klarat 7 gym lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst apgaffeln Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) Jag kommer inte riktigt ihåg. Men man hittar den i team galaxyhuset tror jag! Man ska gå på alla teleporteringplattor till man hittar den. Redigerat 20 Augusti 2007 av apgaffeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det står en team galaxy gubbe vid team galaxyHQ i velistone city som typ tittar på parabolerna och när du pratar med honom säger han att han inte vet nåt om nån nyckel och så springer han iväg och tappar en nyckel :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg