nikee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vart köper ni era skivor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Kommer iten ihåg vad det heter.men jag brukar iten köpa skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 .men jag brukar iten köpa skivor. bränner du dom då elle??? ja köper mina på ginza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 laddar ner dem på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Bränner ibland men köper oftast på någon affär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tror det heter Skivfyndet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Det händer väl att man köper från cdon.. Dom brukar ha bra priser där och det brukar gå snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 själv köper man där det är billigast, vilket oftast är i skivfyndet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Samma här Draghon och om skivan inte finns på Skivfyndet så kan man ju alltid gå o kolla på Åhlens ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag brukar köpa det på rocks eller bräner det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ja brukar köppa på skivlagret. de e en jätte bili affär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 sen det vart olagligt att ladda ner så har jag inte brytt mig om musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.