KVAB Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Fylle-Bo's fjärde film är nu ute! Den här gången ger han sej på några poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 haha, jo den var ju rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 HAHA, heja Bo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag vill att alla som ser filmen här kommenterar! Jag vill veta vad ni tycker om filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag tyckt att den var den sämsta faktiskt. Vet itne varför men jag tycker det. Men att höra lite eddie Meduza var ju sköj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Kul att de har tagit typ Microsoft Sam rösten xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Kul att de har tagit typ Microsoft Sam rösten xP Det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 haha, fantastiskt slut xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 den var ju soft :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst superfuskaren Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 helt bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Så j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Så j*vla rutten film. Skämten eller vad man ska kalla det är helt smaklösa. Sedan har idioterna fått för sig att göra bildspelet till en film och lägga dit den irriterande MS-rösten. Men fatta att det INTE är Microsoft Sam!!!!!! Hur kan man ogilla filmen SÅ jäkla mycket? Om du inte gillar den så säg bara det, istället för att kalla en idiot och smaklös, å kalla filmen rutten... jag är för trött för att tänka ut nåt redigt jävligt som svar, så jag tar det lugnt istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.