Gäst Tutankoopa Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Min bror har celebi och Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag är medlem igen nu kan jag säga lycka till men jag har bara shyni mewtrhee så jag vet inte hur jag fick honom men han finns :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har mew ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 hur fick du mew? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 hur fick du mew? :rolleyes: Han gjorde som det stod här ;) Fuska till sig mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tony_the_master Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vad får man när man har fångat alla??? När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 (Tony_the_master @ 23/04-2004 12:55:20) Vad får man när man har fångat alla??? När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_< Då är du inte ensam ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver? Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver? Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något? jo det gör det faktiskt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (89chrnil @ 24/04-2004 16:13:54) Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver? Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något? jo det gör det faktiskt. ;) hehe :rolleyes: ska man bara komma på vad som står också :P Nån idé? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 jag kan tyda alla anowns det är bara gå in i pro. huset vid ruins of alph. datorn längst upp i höger hörn gå in där och kolla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Grymt! :ph34r: måste pröva direkt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg