Hoppa till innehåll

Unown??

Gäst

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad får man när man har fångat alla???

När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Tony_the_master @ 23/04-2004 12:55:20)

Vad får man när man har fångat alla???

När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_<

Då är du inte ensam ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver?

Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något?

jo det gör det faktiskt. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(89chrnil @ 24/04-2004 16:13:54)

jo det gör det faktiskt. ;)

hehe :rolleyes: ska man bara komma på vad som står också :P Nån idé?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...