Tony_the_master Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 (Cider @ 24/04-2004 23:33:13) (89chrnil @ 24/04-2004 16:13:54) Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver? Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något? jo det gör det faktiskt. ;) hehe :rolleyes: ska man bara komma på vad som står också :P Nån idé? Jag håller på att FÖRSÖKA översätta vad som står i den lilla textramen i unowndex.. f*n va drygt!! ;) har iallafall kommit fram till "Help" "find" det låter som nåt rop på hjälp skulle jag tro.. :wacko: aja, keep on working Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 gör du det. Hoppas du kommer på vad det står! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 hahaha du som säjer att du har mew och celebi jag har ett fusk som man kan fånga alla pokemon med och då e det ju dom man kan fånga o celebi finns inte med på min pokedex inte mew helle rfast den efull men ancient mew o lillypad mew kan man fånga men absolut inte vanliga mew +gs går att få på den europeska versionen men den ska man inte fånga pokemon med eller få mew eller nått sånt du ska använda den för att få se en yamikarsu på crystal magumarsi på guld och jadolin på silver.det e tre pokemon som e helt värdelöst dåliga men så j*vla sällsynta. och kurt finns i azela town . allså celebi existerar inte i spelet inte mew heller men lilypad o ancient finns om ni vill veta nåt mer om det här eller om vart du ska få gs bollen så fråga mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 hur får du dom där mew berätta snälla please snälla jag ber på mina bara knän......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 om man går till pussel rumme n kan det ibland öppnas en hemlig gång och om man går in i det så kommer det ett till pussel rum fast den har nån redan klarat så det finns ett hål och när man går ner i hålet kommer man till ett tomt rum och i det rummet finns det massa bilder på unowns på golvet det kanske står nåt där vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 det är konstigt min kompis har lugia raikou entei suicune ho-oh mew mewtwo och celebi på pokemon guld och han har köpt den här från sverige och han säger att det var en byggnad i goldenrod som man skulle till sen fick man gs bollen av en tjej sen skulle man ge den till kurt och efter en dag skulle man hämt aden sen så skulle man lämmna den i ilex forest shrine så anföll celebi en se skulle man fånga den och den var lvl 30 när man mötte den och jag tror på han för han är en pokemon nörd men när jag ber om hjälp säger han att han inte kommer ihåg allt han säger att det var ånting som jag sa nyss eller så kanske vill han hålla det hemligt vem vet?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Hur många unowns finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Från A-Z är 25st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg