Hoppa till innehåll

Varelser I Våran Värld.

Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

• Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Dave37: "men det stämmer att ingen har varit överallt, men överallt har det varit någon", hur VET du att det varit NÅGON människa på alla platser i världen som ännu är outforskat? Du kan fortfarande bara gissa, eftersom du inte vet.

Man kan aldrig vara komplett säkert på något, alltid finns det en chans, må den vara 0.001%, men det är fortfarande en chans som inte ska ignoreras.

Dave37: "men det stämmer att ingen har varit överallt, men överallt har det varit någon", hur VET du att det varit NÅGON människa på alla platser i världen som ännu är outforskat? Du kan fortfarande bara gissa, eftersom du inte vet.

Man kan aldrig vara komplett säkert på något, alltid finns det en chans, må den vara 0.001%, men det är fortfarande en chans som inte ska ignoreras.

korrekt

märkte att jag missade en del i inlägget där det stod. du sa att de nästan hade samma chanser att överleva, och att det inte var bevisat att de inte fanns. case closed?

sant, jag sa det själv förut. att så länge det finns en liten möjlighet till det så ska man inte säga att man det ÄR så. men däremot tycker jag det är fel när den sista procenten eller vad det är väger tyngre än de andra 99%. när man så entränget klamrar sig fast vid den sista procenten att man glömmer att det med all säkerhet är de 99% som faktiskt stämmer. alltså tycker jag som jag sa förut att om det fortfarande dinns en extremt liten chans att en sak stämmer så kan man lika väl säga att det med all sanolikhet inte stämmer eller påstå att det inte finns Yeti:ar, men att man fortfarande är öpppen att disskutera de sista procenten osäkerhet.

det är ju dumt att tro att yetin finns bara för att det finns en pytteliten chans till det. men klart man skall vara öppen för diskussion så länge inte något är bevisat.

EDIT: jag ursäktar hur värdelöst jag skrev just här, förbannat trött och halvt hjärnsläpp, säkert askasst argument, ignorera det i så fall.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rent hypotetiskt kan faktist Lochness Odjuret existera jag menar fåglar överlevde ju när dinusaurierna dog ut likaså gjorde krokodilerna så vrf kan inte nån slags vatten levande art av dinosaurierna göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rent hyppotetiskt kan det vara så att du är en schimpans som har blivit upplärd att skriva i fuskas forum, men bara för att det är möjligt behöver vi inte haka upp oss på det ok? så även om det är möjlig att allt det här finns vilket jag är säker på att alla har förstått vid det här laget så betyder det inte att de finns. kan vi försöka gå tillbaka till det som tråden handla om, disskutera vad vi tror på det/inte tror på och varför vi gör det. inte om det är möjligt för det har vi fattat nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rent hyppotetiskt kan det vara så att du är en schimpans som har blivit upplärd att skriva i fuskas forum, men bara för att det är möjligt behöver vi inte haka upp oss på det ok?

Win.

Rent hypotetiskt kan faktist Lochness Odjuret existera jag menar fåglar överlevde ju när dinusaurierna dog ut likaså gjorde krokodilerna så vrf kan inte nån slags vatten levande art av dinosaurierna göra det?

Så du säger att en ensam (finns ju tydligen bara en) dinosaurie har bott i sjön i 65 miljoner år?

För övrigt har de genomsökt sjön otaliga gånger och aldrig hittat något, det finns absolut ingen bild där det faktiskt ser ut som om det vore en levande varelse, bara "ooo något sticker upp ur vattnet måste vara Nessie" så fort en stor gren sticker ut o,o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte på nånting sånt som varelser men fantasy in my life . Drakar, alver varulvar, vampyrer. Bara för att man inte tror på det betyder det inte att man önskar att det inte finns :lol:

P.S. Inget citat mot nån

Redigerat av DaWolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...