Elias Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Tjena, jag behöver hjälp med maplestory. När jag startar spelet så går allting helt fint tills jag försöker logga in då står dete varje gång "connection failed due to system error please try again" asså det står det varje gång jag har skrivit in acc och pass. Fast mitt andra acc funkar fint jag fattar inte vad det är om nån här på fuska vet så skriv gjärna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Du skriver in fel Account-info, smarto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 men det står ju "system error" och "conection failed" så det kan inte va det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 asså det kommer upp en ruta i spelet där det står. "connection failed due to system error please try again later" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 kanske nått med brandväggen, kolla på deras hemsida för hjälp med villken port & så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 jamen jag tror att det är att man bara "får" ha 1 acc för det funkar inte på andra datan heller?? har nån annan här 2 acc på en data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 jamen jag tror att det är att man bara "får" ha 1 acc för det funkar inte på andra datan heller?? har nån annan här 2 acc på en data? min bror har 5acc på en dator & det funkar perfect hans kompisar loggar också in ofta på samma dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 det händer ochså så med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joeel Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Är de någon här som spelar på Scania? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitret Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Är de någon här som spelar på Scania? Jag spelar Scania har en Rogue Lv. 21 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.