Raffed Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Har bara provat tyska än så länge men kommer nog ta spanska, det enda jag fruktar är dålig/skit-dålig lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Jag har spanska. Jag har haft det enda sen 6:an då vi började med språkval. Helt ärligt tycker jag at ALLA som har engelska är latmaskar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 (redigerat) Tog tyska. Enkelt och bra. Dock är min lärare sämst. Redigerat 21 September 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 vi har jallefall tyska,engelska och spanska man kan även välja att läsa extra engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag har spanska för jag tycker det är lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Har spanska och det är ganska lätt änså länge. Redigerat 30 September 2007 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Tyska är enklast, det är enkelt att lära sig och det liknar lite som svenska. Men om du vill bli världens proffs på engelska så satsa på det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.