Hoppa till innehåll

Julkalendrar!

Dannyboy93

Rekommendera inlägg

Alltså, jag har inte tyckt om någon julkalender sen 99 tror jag. Det var nånstans vid Julens Hjältar när det började gå nerför tror jag...

Kan dom inte göra en bra julkalender som Sunes Jul? Eller ännu bättre! Göra repris på Sunes Jul!

Jag säger bara, SVT får sluta med sin "Mainstream-skit" och börja göra roliga julkalendrar!

Vilka är med mig!?!?!? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi är alla runt 13-15 år och tycker de gamla julkalendrarna var bättre, tror ni det kanske har något att göra med det faktum att vi blivit äldre? :P Jodå, men jag måste hålla med om att julkalendrarna nuförtiden är löjliga som bara den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi är alla runt 13-15 år och tycker de gamla julkalendrarna var bättre, tror ni det kanske har något att göra med det faktum att vi blivit äldre? :P Jodå, men jag måste hålla med om att julkalendrarna nuförtiden är löjliga som bara den.

Det måste inte nödvändigt vis vara sant, jag är 16 och jag gillar fortfarande tecknat

Det har abar gått utför på senaste, vad jag minns har det inte gått en enda bra julkalender sen Mysteriet på greveholm... men sen är jag ju lite senil också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...