Dannyboy93 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Alltså, jag har inte tyckt om någon julkalender sen 99 tror jag. Det var nånstans vid Julens Hjältar när det började gå nerför tror jag... Kan dom inte göra en bra julkalender som Sunes Jul? Eller ännu bättre! Göra repris på Sunes Jul! Jag säger bara, SVT får sluta med sin "Mainstream-skit" och börja göra roliga julkalendrar! Vilka är med mig!?!?!? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Ja, dom nyare suger. Dom gamla var bättre, jag tänker då främst på Mysteriet på Greveholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Mysteriet på Greveholm var ju grymt bra. De kommer aldrig lyckas igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Trots att man inte var född på Sunes Jul-tiden så har man ju sett den ett antal gånger, lätt den bästa! Julens Hjältar är rätt bra med! Hammarbyhunden FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Bara för att komma in i rätt stämning, här har ni en av mina favoritscener i sunes jul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vi är alla runt 13-15 år och tycker de gamla julkalendrarna var bättre, tror ni det kanske har något att göra med det faktum att vi blivit äldre? :P Jodå, men jag måste hålla med om att julkalendrarna nuförtiden är löjliga som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vi är alla runt 13-15 år och tycker de gamla julkalendrarna var bättre, tror ni det kanske har något att göra med det faktum att vi blivit äldre? :P Jodå, men jag måste hålla med om att julkalendrarna nuförtiden är löjliga som bara den. Det måste inte nödvändigt vis vara sant, jag är 16 och jag gillar fortfarande tecknat Det har abar gått utför på senaste, vad jag minns har det inte gått en enda bra julkalender sen Mysteriet på greveholm... men sen är jag ju lite senil också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Håller med, Den bästa är Mysteriet på Greveholm. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Den bästa är mysteriet på greveholm och den ålelr faktiskt än idag då jag brukar ta fram serien och se den på dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 jag vet varför julkalendrarna blir dåliga. det är barnprogram <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 MPG var nog de bästa. eller Julens hjältar. Men den senaste, var ju pinsamt kass <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Mysteriet På Greveholm FTW! Kan fortfarande glo på bandet ibland :) Och ibland kommer jag på mig själv med att spela spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.