Gäst 48893 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Det är alltid tråkigt. Oavsett om man är själv eller med någon. Kan vara en av anledningarna till varför jag har så lite kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag absolut HATAr att shoppa kläder. Nej, jag är ingen tönt som inte bryr sig om vad jag har på mig, tvärt om, jag har världens klädsmak och dras till allt dyrt... Allt dyrt som jag inte kan köpa. Det slutar med att jag köper något som jag inte gillar -_'- Skulle varit lite skoj om jag fick kanske 6-7000 kronor att köpa kläder för ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 det värkligen suger att handla klädergå naken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 att shoppa kläder e tråkigt så länge man själv inte får bestämma exakt vad för kläder man vill ha anser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 att shoppa kläder e tråkigt så länge man själv inte får bestämma exakt vad för kläder man vill ha anser jag Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tycker inte att det så värst kul att shoppa, ibland med kompisarna men de ska in varenda klädsaffär i stan (seriöst) fastän de har sisådär 100 spänn i plånboken. Har ganska svårt för att hitta nåt som passar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 det är ok att handla kläder... sålänge man inttar nått man vill ha så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
howareu Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tycker det är rätt kul att köpa nytt speciellt om man har mkt pengar.Bara för den här tråden blev jag sugen att köpa nya t-shirtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag gillar faktiskt att gå och shoppa. ^^ Kul och hänga med tjejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 I Agree! :D Fast ibland kan det vara kul och handla kläder till sig själv eller hänga med någon tjej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Samma här får typ ryck ;) ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 det värkligen suger att handla kläderOm du nu inte gillar Kläder så är du väl nudist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.