manfredt Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 hej! jag spelar pokemon diamond. jag undrar hur man kommer igenom mt. coronet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Har du Rock Smash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Du måste liksom berätta vad du har problem med i Mont Coronet. Jag fattar det som att du ska till Palkia/Dialgia och isåfall ska du utgå ifrån Orebrugh City och gå nordöst. Där finns det en grottingång sedan är det bara att fortsätta inåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Man ska in från Hearthome city västerut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det går ifrån vilket håll som helst, jag gick ifrån Orebrugh, fångade Palkia för någon timma sedan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag går iallafall in från Hearthome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det går ifrån vilket håll som helst, jag gick ifrån Orebrugh, fångade Palkia för någon timma sedan :D Jag går också från oreburgh. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Ja gick från Hearthome då när ja fångade han. Det va fruktansvärt enkelt o fånga Dialga tycker i alla fall jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Fick Dialga på första bollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg