DarkFaller Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) jag har ett Emerald och har just varit på MT PYRE. vad ska man göra sen?? :( :huh: Redigerat 22 Augusti 2007 av DarkFaller
Saphone Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 Du har väl varit igenom MT.Pyre och fått den där "orben" eller nåt?
DarkFaller Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 Du har väl varit igenom MT.Pyre och fått den där "orben" eller nåt?Ja det har jag, men jag fick ingenting av dom där "gamlingarna" :huh:
Gäst råttfällan Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 har du gått o pratat med dem och har du hmmmmmmm jo just det du kanske ska till stateport eller ska du möta pappan kanske
DarkFaller Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) har du gått o pratat med dem och har du hmmmmmmm jo just det du kanske ska till stateport eller ska du möta pappan kanske det skulle man inte... vet du nåt mer? :( Redigerat 23 Augusti 2007 av DarkFaller
DarknessGuy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 har du gått o pratat med dem och har du hmmmmmmm jo just det du kanske ska till stateport eller ska du möta pappan kanske det skulle man inte... vet du nåt mer? :( har du tagit den där meteoriten i MT.Chimney?
DarkFaller Skrivet 23 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 har du gått o pratat med dem och har du hmmmmmmm jo just det du kanske ska till stateport eller ska du möta pappan kanske det skulle man inte... vet du nåt mer? :( har du tagit den där meteoriten i MT.Chimney? ja nu så tack för all hjälp! :thanks: :cool:
Rekommendera inlägg