agiyr Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Detta är 100% säkert, de andra gissar bara! 3.Dragonite/tyranitar 134 base 2.salamence/crobat 135 base 1.slaking 160 base, kan bara attackera varannan runda. Av legendariska har jag skrivit i ett annat ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Coolt... eller vad man nu säger -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Har du D/P och Wi-fi, då är frågan: vem har en kraftfull pkmn. Då menar jag att statsen ska vara riktigt nära Maxima statsen. Helst en uber. Jag erbjuder något värdefullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 inte jaag :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Jag ttcker att Dragonite är bäst, för att mellan mina dragonite, tyranitar så är dragonite bättre, och mellan min dragonite och crobat så är dragonite bättre, men min slowking och slakin, är nästan lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Crobat är knappast 2:a i starkast... 1. Den har mest speed man vinner ingen match på att ha superhög speed eftersom du ändå bara kan attackera först 1 gång per tur och den kan bara lära sig dark/poison/flying/shadow attacker alltså vinner både Salamence, tyranitar, Slaking och dragonite över den (av dom du skrev) Redigerat 25 Augusti 2007 av EDOBEM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Crobat är knappast 2:a i starkast... 1. Den har mest speed man vinner ingen match på att ha superhög speed eftersom du ändå bara kan attackera först 1 gång per tur och den kan bara lära sig dark/poison/flying/shadow attacker alltså vinner både Salamence, tyranitar, Slaking och dragonite över den (av dom du skrev) Mest base speed förutom deoxys speedform som är en legend är Ninjask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Sant ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Tycker Garchomp Han är grymt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Det tycker du, vi får se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Crobat är knappast 2:a i starkast... 1. Den har mest speed man vinner ingen match på att ha superhög speed eftersom du ändå bara kan attackera först 1 gång per tur och den kan bara lära sig dark/poison/flying/shadow attacker alltså vinner både Salamence, tyranitar, Slaking och dragonite över den (av dom du skrev) Japp, det tror du. Fel! Crobats base attack är 135, den kan ha 405 i attack, tyranitar och dragionite har 134, och kan få 403 i attack, kolla srebii/psypokes. PS: de där var inte med P/D, då är rhyperior 2:a! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Du läser på mkt, mannen. Bra sagt ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg