agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) Jag?Tack... jag kolllade igen, det med crobt var fel, uppdaterad lista: 1.Slaking 2.rhyperior 3.salamence 4.dragonite/tyranitar 5.garcomp 6.weavile/heracross kan skriva dem under, men dem är ointresanta. Redigerat 27 Augusti 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det lugnt ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 OT: Bytte du precis namn lr? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag, jo. Men det var väll för ett tag sen nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag?Tack... jag kolllade igen, det med crobt var fel, uppdaterad lista: 1.Slaking 2.rhyperior 3.salamence 4.dragonite/tyranitar 5.garcomp 6.weavile/heracross kan skriva dem under, men dem är ointresanta. Hamna Weavile så långt ner :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 ^_^ Hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Crobat är knappast 2:a i starkast... 1. Den har mest speed man vinner ingen match på att ha superhög speed eftersom du ändå bara kan attackera först 1 gång per tur och den kan bara lära sig dark/poison/flying/shadow attacker alltså vinner både Salamence, tyranitar, Slaking och dragonite över den (av dom du skrev) Japp, det tror du. Fel! Crobats base attack är 135, den kan ha 405 i attack, tyranitar och dragionite har 134, och kan få 403 i attack, kolla srebii/psypokes. PS: de där var inte med P/D, då är rhyperior 2:a! Ja men fortfarande så är inte poison/dark/ghost/flying så bra mot tex. tyranitar/dragonite så tycker du inte är så "bra" på pkmn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 ^_^ HeheHämnd :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jaså, vad ska du göra ^^ det skulle bli kul o se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Utmana dig på en match så jag kan bevisa att Weavile är den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 min metagoss slår den enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Ok, du kommer säkert fega ur nu. Jag kör med úbers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg