Perineum Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Haha, jämnfört med Ps3 är x-box 3600 bara skit, tyvärr. PS3 FTW! Plus att crackdown ser ut att suga rätt rejält... Grafiken är ju långt ifrån bra, den ser rent av barnslig ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Så säg mig vad du gör i xbox 360 jag tror nog du tycker xbox har bättre spel annars borde du ju inte sitta och kolla igenom alla trådar från 2007 + att det här var en onödig bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 aah vem f*n vill ha ps3 när xbox 360 får alla bra spel och allt roligt extra nedladdningsbart material? :P Jigsaw är ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Fanboy war detected. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 (redigerat) F*n vad jag hatar fanboys! Kan inte ni prova konsollerna före ni säger att de suger? Redigerat 20 Juni 2009 av Hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Det här spelet måte ni bara se: Prototype Ja vi vet att Prototype existerar, hah. Ni kan se mer här: http://www.gametrailers.com/search.php?str...amp;s=Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Det här spelet måte ni bara se: Prototype Ja vi vet att Prototype existerar, hah. Ni kan se mer här: http://www.gametrailers.com/search.php?str...amp;s=Prototype 23/08-2007 16:14:14 <--- Tror inte det var så många som visste om Prototype då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perineum Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Haha, jag sitter här och kolalr enbart för att den här länken dök upp jämte spelet prototype på ps3. funderar starkt på att köpa spelet vet ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Haha, jag sitter här och kolalr enbart för att den här länken dök upp jämte spelet prototype på ps3. funderar starkt på att köpa spelet vet ni!Va? OnT: Grymt härligt spel, älskar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Coolt spel i alla fall! Men mitt senaste köp var Skate 2, så detta får vänta :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Hittade en ganska rolig Comic om Prototype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.