Firecracker Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) Vilka vill ta emot dagens vits från mig? Det är nämligen så att jag har börjat skicka ett mail om dagen med en slumpmässigt vald vits/rolig historia. PM:a mig eller skriv din e-mail här i tråden om du vill ta emot detta mail. (Det är dock inte säker att jag kommer att komma ihåg att skicka ett mail om dagen;)) Redigerat 24 Augusti 2007 av jimutt Citera
Katt Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Förlåt om jag säger det, men det låter lite halvläskigt... Kan du inte bara skriva de här? Citera
Firecracker Skrivet 24 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Halvläskigt? Kan du förklara? Om ni vill veta hur det ser ut på ett ungefär kan jag visa dagens vits här: -*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--* - Vet du vad som hände när det norska raggargänget körde in på Drive In-biografen? - De gillade inte filmen och började skära sönder sätena. -*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*- Om du inte vill ta emot "Dagens vits" längre så svara bara på detta mail och skriv det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.