Hoppa till innehåll

Cod4

Firecracker

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch.

PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch.

PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen.

aaa,

Men vi får nog vänta mer än 4år, på cod2, för att anntingen så görs det till PC, WII, eller ps3, men om några år kommer ps4, så det kanske bara blir så att man bara kan ha det på ps4..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005.

PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute.

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005.

PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute.

När jag skrev några år, så menade jag inte 1 eller 2år.

För att jo jag vet att det kommer efter 2010 jag ligger inte helt efter om du tror det....

Jag bara menade att eftersom att ps3 är helt nytt, så kommer det ta en tid innan ps4 blir aktuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.

Det är rätta takter, gode man.

Goreinhaled: Varför skrev du att det kommer ta fyra år för CoD 2 att komma om det nu redan finns, då?

Redigerat av nacho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...