Firecracker Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Vet någon om Call of duty 4 kommer att komma ut på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 nej EA har helt plötsligt slutat göra samma spel till varenda j*vla konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 EA har konfirmerat att den ska komma till PC, oklart när bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 EA har konfirmerat att den ska komma till PC, oklart när bara. Bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Eftersom att det tog ca, 3 år att göra cod3, efter cod2, so kommer vi nog få vänta i alla fall minst 4 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 CoD:2003 CoD2:2005 CoD3:2006 CoD4:2007-2008 så det tog f*n inte tre år för CoD 3 att komma ut, det tog ett år från tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 (redigerat) Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch. PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen. Redigerat 28 Augusti 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det tog längre tid mellan 2:an och 3:an eftersom 3:an gjordes till den nya generationens konsoler, samt att man byte utvecklare från Infinity Ward till Treyarch. PS. Spelet kommer till staterna i början av november, det är fortfarande oklart om det får se Europa och resten av världen. aaa,Men vi får nog vänta mer än 4år, på cod2, för att anntingen så görs det till PC, WII, eller ps3, men om några år kommer ps4, så det kanske bara blir så att man bara kan ha det på ps4.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005. PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute. Redigerat 29 Augusti 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Mycket mysko inlägg om jag får säga det själv. Hur som helst, så görs det inte till Wii, och det tar verkligen inte fyra år för CoD 2 att komma eftersom det är redan ute sedan 2005. PS. Det kommer verkligen inte bara ta "några år" för PS4 att komma. Som tidigast 2011 är det räknat att vara ute. När jag skrev några år, så menade jag inte 1 eller 2år.För att jo jag vet att det kommer efter 2010 jag ligger inte helt efter om du tror det.... Jag bara menade att eftersom att ps3 är helt nytt, så kommer det ta en tid innan ps4 blir aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.Det är rätta takter, gode man. Goreinhaled: Varför skrev du att det kommer ta fyra år för CoD 2 att komma om det nu redan finns, då? Redigerat 29 Augusti 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.