Noiseless Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Palla CoD, börjar bli rätt segt. Ska nog köpa Brothers In Arms: Hell's Highway istället.Det är rätta takter, gode man. Goreinhaled: Varför skrev du att det kommer ta fyra år för CoD 2 att komma om det nu redan finns, då? Vet inte, måste fått hjärnsläpp när jag skrev det 'wOrd!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag längtar inte så mycket efter CoD4, för att det kommer ju inte att handla om nått med världskrigen =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag har sett en spel video om det ^_^ Det är rätt grymt men jag fick inte samma goa känsla av det.. säkert för att det inte är 2 världskriget längre.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har sett en spel video om det ^_^ Det är rätt grymt men jag fick inte samma goa känsla av det.. säkert för att det inte är 2 världskriget längre.. ;) Såg också en video. Jag kommer då lätt att köpa det när det kommer ut till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.Fett nice asså. Lite som GRAW 2, fast coolare. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Aa,jag köper hellre det nya Brothers in arms, än det nya CoD4. Redigerat 1 September 2007 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 CoD4 släpps nu i november närmare bestämt den 13 november och ea har inget med det att göra. Det är Activision som släpper det och infinity ward som gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 GRYMT!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Kika närmare på Brothers in Arms: Hell's Highway. Fy f*n vad vackert.agree, älska andy pitchford :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Redigerat 1 September 2007 av Viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 4 november skulle tydligen cod4 släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.