Firecracker Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Skrivet 2 September 2007 bra :D. Var läste du det? Citera
Aircondition Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Citera
Gäst Tour Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 bra :D. Var läste du det?fz.se läste jag det. Citera
ajar Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara. Citera
SlimShady Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara. Vrf týckte du inte om spelet?? ja tyckte de va väldigt bra gjort, fast kontrollerna känns lite konstigt efter cod2.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.