Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara..

Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)

Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D
Skrivet

Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B)

Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D

Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.

Skrivet

Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara.

Vrf týckte du inte om spelet?? ja tyckte de va väldigt bra gjort, fast kontrollerna känns lite konstigt efter cod2..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...