Firecracker Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 bra :D. Var läste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 bra :D. Var läste du det?fz.se läste jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Lätt att man ska skaffa det :lol: Hoppas att känslan kmr att vara kvar bara.. Men ´har ni sett Medel OF Honor - Airborn, da? Det kmr va fett grymt :D Bättre än Brothers in arms.. B) Airborne har släppts. Verkar ganska fattigt ärligt talat. Bättre än Hell's Highway? Haha. ;D Airborne var helt klart en flopp. Såg fram emot det som f*n i början av 2007 men sedan jag testat demot blev jag måttligt besviken. Hell's Highway kommer att krossa alla WWII-spel, så är det bara. Vrf týckte du inte om spelet?? ja tyckte de va väldigt bra gjort, fast kontrollerna känns lite konstigt efter cod2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.