Kexx3 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Det har varit mycket snack om att man vinner master hand när man klarar classic mode på veryhard med Kirby.Så jag undrar:är det nån av er som har klarat classic mode på veryhard så snälla berätta om man vinner master hand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 det går ej att få master hand, s-o-t eller roy´s bana! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 japp! master hand går inte att få! !:rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Har ni klarat veryhard med Kirby utan att använda ett continiue? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Har ni klarat veryhard med Kirby utan att använda ett continiue? ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag ahr för mig att man kan på master hand i USA verisonen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 går inte få master hand på verisionen i europa men vet ej på de andra men har hört att man kan få Sonic och Tails på den japanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 mm kanske det... men jag ahr hört många säga att man kan få master hand i nån annan version... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 nee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 inte i pal versionen iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Master hand kan man inte vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Master hand kan man inte vinna kanske i någon annan version vet inte borde kolla det nån gång Redigerat 7 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg