Svampen2 Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Dom karaktärerna jag vet vad som ska vara med som e nya är: pit. diddi kong.pokemon trainner.zero suit samus.wario.ike.jag vet att månnga vet det men jag ville säga det för vissa vet inte. link bilden råka komma in. källa smashbros.com Redigerat 25 Augusti 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Han här "Snake" ska väl också vara med.. kmr inte ihåg vilket spel han är ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Han här "Snake" ska väl också vara med.. kmr inte ihåg vilket spel han är ifrån. ojdå glömde han jag har ingen bild på han. hur som hälst dom här kontrollerna använder man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Fox och Snake kmr vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Kan man köra med gamecube kontroll på alla Wii spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Rullis: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Fox och Snake kmr vara med. men fox är ändå inte ny så jag skrev det inte :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Seriöst, alla som tänker köpa SSBB borde väl veta det här? Kanske inte dem som inte tänkt köpa det kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 kan man vara pokemon tränare äää vilka pokemon har man då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 kan man vara pokemon tränare äää vilka pokemon har man dåja de kan maaaaan och kan du nånsin lära dig googlaaaaaaaaaaa ( man har squirtle, ivysaur och charizard ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 coolt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Annars går man bara in här och kollar: http://www.smashbros.com/en_us/index.html Updates nästan varenda dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.