PotatoHead Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Hej. Jag köpte live för första gången igår. Jag kan ladda ner teman och demos osv. men när jag ska spela ett spel via Live, tex. Call Of Duty 3, så står det: "Could not connect to hosting player". Kan det bero på att jag bara har 400kb minne kvar på mitt minneskort? <_< (ska köpa hårddisk imorron) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 kan vara eller så har du dålig "connection"(lånsamt nätverk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Är det bara i COD3 så är det nåt litet fel men om det är likadant på många spel så får du nog kontakta MS ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Det är så i alla spel. Jag ringde MS och dom sa att jag skulle gå in på >system>memory,och sen skulle jag formatera om minneskortet så jag fölorade allt. Det var därför jag trodde att jag behövde köpa en hårddisk. PS. Connection speed på Call Of Duty är bara 2 stjärnor utav 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Men du kan ju köpa en HDD, jävligt skönt att ha :) Och connection beror nog på dålig lina ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.