Rullis Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Någon som har det? Är det värt o köpa? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Nej tyvär så har man inte det men jag har ju 1:an ska köpa 2:an snart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Har det, och det är värt att köpa. Om du följer den svenska översättningen kommer du stöta på MÅNGA spoilers, men jag antar att du inte gör det. Men om du orkar vänta så rekommenderar jag att köpa 3:an när den kommer ut, för den är mycket bättre. P.S. Jag spelar JAP versionerna, och dom kanske har tagit bort alla spoilers i PAL spelen. Jag vet inte :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Har det, och det är värt att köpa. Om du följer den svenska översättningen kommer du stöta på MÅNGA spoilers, men jag antar att du inte gör det. Men om du orkar vänta så rekommenderar jag att köpa 3:an när den kommer ut, för den är mycket bättre. P.S. Jag spelar JAP versionerna, och dom kanske har tagit bort alla spoilers i PAL spelen. Jag vet inte :wacko: Jag spelar Narutimate accel ibland och den är rätt så grym! Den har dessutom Shippuuden karaktärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg