Reaper01 Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jo jag har fått problem med msn jag kan inte logga in det kommer upp ett fel medelande där det står att tjänsten är otillgänglig för tillfället....kan inte logga in från huvud sidan heller (Hotmail.com) är det några fler som har detta problem?? :huh: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 för mig funkar det, gick in på hotmail.com men msn messenger orkar jag inte testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 det funska nu igen ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Dem som jobbar me Hotmail uppdaterar ju sidan ibland. då kan man inte logga in. Men så är det ju med alla hemsidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Japp, och även huvudservern för MSNMsg ligger nere ibland, bara för att kunna fixa saker och ting. Jag tror de måste ha nån resvervserver av nått slag, eftersom de så snabbt blir klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.