Niclaz91 Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Finns det flera writers här? och i så fall va drar ni? :D Själv drar ja TROE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Vadå 'drar'? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag håller inte på med sånnt. Inte i min ålder. Vill inte heller börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Tror han menar vad är s.k. tag är. Typ det man skriver när man "grafar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Finns det flera writers här? och i så fall va drar ni? :D Själv drar ja TROE Ne e ju de mäst dummaste man kan göra, att snacka om vad man graffar för ngt Jag graffar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Finns det flera writers här? och i så fall va drar ni? :D Själv drar ja TROE Ne e ju de mäst dummaste man kan göra, att snacka om vad man graffar för ngt Jag graffar iaf. Och orka bry sej tror du polisen vet hur jag ser ut eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag kör också jag är inte så gammal men ganska bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Tagar AMOT och FLESA men jag håller mest på med större målningar nu... Redigerat 1 September 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 kan ni inte slänga upp nåt som ni har gjort? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Kör STiFF med kanna, oftast med flow också, men det kan hända att jag skriver mK med flow också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 kan ni inte slänga upp nåt som ni har gjort? :rolleyes:Håller med till 100. Det vore kul att se vad ni små pojkar kan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Brukar inte precis ta kort på mina "verk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.