wilmerx.tk Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jag har gjort en design men behöver hjälp med att få den kodad! Om du är grymt bra på att koda var vänligen att adda www_goosebumps_tk@hotmail.com så skickar jag designen till dig och du kodar! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Är detta någon slags reklam för wilmerx.reklam och goosebumps.reklam? För båda sidorn finns..... Eller behöver du hjälp med kodning av någon sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Är du verkligen 12 år? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Det är en annan sida som jag behöver hjälp med kodning eftersom alla frames blir fel! Ja, jag är verkligen 12 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Vem har gjort de andra sidorna då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jag har gjort många sidor, så om du menar de två han andra pratade om så är det jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har gjort många sidor, så om du menar de två han andra pratade om så är det jag! Det låter nästan lika sant som att Sverige har en rättvis regering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Jaja jag har fått hjälp med sidan nu.... TACK ANDERS!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Jag har gjort många sidor, så om du menar de två han andra pratade om så är det jag! Det låter nästan lika sant som att Sverige har en rättvis regering... 2bad4u, det har vi. Och WilmerX ska du inte lägga upp urlen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.