garkan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Hej alla! Jag har startat ett big project som jag gärna vill bli klar med och fortsätta med eftersom 80% av alla planerade project här i fuska.se blir inte klara . Aja till poängen . Jag behöver en som kan hosta en Laggfri , 18 slots Amxmodx Cs server 24/7 . Om du inte kan så behöver du inte skriva här . Du hittar säkert en tråd om samma project i PC baraför den tråden handlar om en annan sak! . Tack och hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Tråkigt det blev.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ey, checka min press ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ey, checka min press ;) Vad exakt menar du med "ka kanske sälja alla 3 servers." Säljer du själva servern eller en serverdator? Och vad menar du med priserna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleft Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Får man något för det? EDIT:http://www.excellent-servers.se/ skit billiga servrar Redigerat 9 September 2007 av Cleft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Får man något för det? EDIT:http://www.excellent-servers.se/ skit billiga servrar Skippar du det där och köper en serverdator istället och kör en CS-server hemma blir det billigare och mkt effektivare i längden, då kan du även har fler än 1 server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Får man något för det?DET ÄR SPONSOR , DU SKA INTE FÅ NÅGOT FÖR DET!!! asså orka när folk frågar det!BTT : Jag vill ha en cs-server men Groeinhaled har fixat en nu sa han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) AA, jag bokar servern nu, kolla mitt pm. iBye@ Jag menar att jag ska sälja dom serverna till en annan spelare. Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr. Redigerat 10 September 2007 av Goreinhaled Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 AA, jag bokar servern nu, kolla mitt pm. iBye@ Jag menar att jag ska sälja dom serverna till en annan spelare. Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr. Så du köper servrarna för dom pengarna och säljer vidare dom till spelare? Det verkar ganska meningslöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 AA, jag bokar servern nu, kolla mitt pm. iBye@ Jag menar att jag ska sälja dom serverna till en annan spelare. Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr. Så du köper servrarna för dom pengarna och säljer vidare dom till spelare? Det verkar ganska meningslöst. Verkar också meningslöst att ni går offtopic <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 AA, jag bokar servern nu, kolla mitt pm. iBye@ Jag menar att jag ska sälja dom serverna till en annan spelare. Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr. Så du köper servrarna för dom pengarna och säljer vidare dom till spelare? Det verkar ganska meningslöst. lOL?Han menar ju att han har serverna, men nu så ska han sälja dom till en annan spelare för att han kanske inte har tid med dom serverna.. Och sen så har Goreinhaled* Han har råd med att köpa servers, han har pengar..Ganska mycket också. Kawar* Jag var med Goreinhaled igår, å han sa att han bokade en server som man fick med 2, lan servers, som var en knife, o en surf server. För 1070kr. Men det kommer ta mer än 1 dag, skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Får man något för det? EDIT:http://www.excellent-servers.se/ skit billiga servrar Skippar du det där och köper en serverdator istället och kör en CS-server hemma blir det billigare och mkt effektivare i längden, då kan du även har fler än 1 server. Nej, att ha en server uppe 24/7 i en månad kostar mycket. Kostar att köpa en serverdator mm. Rekommenderar INTE att du köper en serverdator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg