Gäst rivers Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Mors Jag antar att det finns en del här som är väldigt sugna på att köpa Will Wrights SPORE, när det nu kommer... Vad tycker ni om spelet av det ni sett på trailers och bilder? Synpunkter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 jag ska köpa det*host* det värkar rätt så kul^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 det verkar väldigt roligt, men jag måste nog köpa en ny dator innan jag kan köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 det verkar väldigt roligt, men jag måste nog köpa en ny dator innan jag kan köpa det...Exakt samma grej för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) det verkar väldigt roligt, men jag måste nog köpa en ny dator innan jag kan köpa det... du kanske kan köra med låga inställningar^^ Edit: O.o jag och Futurama postade exakt samtidigt, 14:36:28 :P Redigerat 27 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) ah sen är min cd-spelare typ kaputt ^^ datorn fryser när man stopppar i en cd-skiva. och sen så älskar min dator att starta om sig... gör det typ 10 gånger innan den lugnar ner sig. tror det är för att jag har en ny skärm som inte riktigt är instrallerad men jag kan inte instrallera den för jag kan inte stoppa i en cd skiva... *btw går klockan här 1h fel?* Redigerat 27 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 *btw går klockan här 1h fel?* Nej?Inte för mig.Klocka är vell 16:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 *btw går klockan här 1h fel?* Nej?Inte för mig.Klocka är vell 16:00 ja nu är det 16:00, båda min fuska klocka & datorn men om du går fel kan du ha fel tidsinställningar på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) ja, hemma hos mig... men det står postad: 15.00.. var ändrar man forum inställningarna? hittade inställningarna... va GTM+1. konstigt... Redigerat 27 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) aaaaah!!! dubbel post :S kan man ta väck detta inlägget? Redigerat 27 Augusti 2007 av johank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 du ska anmäla ditt inlägg om du råkat göra dubbelpost back to topic! spore e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 spore låter väldigt kul faktiskt...ska nog köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.