WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Vet någon hur man stänger av fingeravtryck scannern på en bärbar dator? när jag googlar "disable fingerprint scanner" så skiter Google i "disable" så jag kommer bara till sidor där man kan köpa fingeravtryck läsare. Jag vill stänga av den för att jag aldrig använt den & för att man råkar nudda den ibland så det kommer en pop-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Enable den och sen googlar du efter nån hjälp.Vet själv inte hur man gör :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) men när jag googlar på nått med "fingerprint scanner" så kommer jag bara till skit sidor där man köper scannrar tack för riktigt snabbt svar^^ Redigerat 27 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 har du ingen vanlig dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 har du ingen vanlig dator då? nej jag har fingerläsaren på min bärbara dator & jag hittar ingenting på inställningar, altså den är integrerad det är ingenting på usb eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Har en sån på den bärbara. Det borde ju funka att ta disable på finger printens mjukvaru program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 jo om jag hittar vilket program som fingerprintern använder så kan man säkert ta bort det, får kolla på lägg till/ta bort program om jag hittar nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Ja det funkar ju säkert med. Men om du inte vill ta bort det så finns det säkert en sådan funktion i programet som du kan stänga av den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Ja det funkar ju säkert med. Men om du inte vill ta bort det så finns det säkert en sådan funktion i programet som du kan stänga av den med. Just vad jag sa. Men kolla där nere vid klockan för där finns bla. fingerprint programet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.