Hoppa till innehåll

Kärleksproblem

Rekommendera inlägg

Själv kan jag bara ge dig tipset att först försöka lära känna henne på riktigt då kan du lättare se om hon har ngt intresse för dig. Om du inte fått hennes msn från henne själv så kan det hända om du har otur att hon tycker att det på ngt sätt är störande om du skriver till henne utan hennes egentliga samtycke.

Försök istället komma henne nära och säg ngt spelar ingen roll vad det är bara det är ngt diskret och opersonligt, fråga henne till exempel om ngt som har med skolan att göra eller vädret. Att skapa en konversation är det första steget och jag förstår dig om du tycker att det känns jobbigt men det gäller som jag alltid brukar säga att bestäma sig om man är riktigt bestämd så brukar det övervinna blyghet.

När du har lyckats prata med henne några gånger kan du sammla mod och fråga henne om hennes msn, vid de laget lär du ha fått en lite större uppfattning om vem hon är och på ett ungefär vad hon tycker om dig. Ger hon dig då din msn så har hon ett intresse i att prata mer med dig antingen som vän eller som ngt mer. Du kan inte göra mer än att försöka och du är ung, lyckas det inte den här gången så var hon inte den rätta och det kommer att lösa sig senare fram i ditt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...