BagLady Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jag har varit och träffat Rusl och fått en höna av honom. Nu kommer jag till problemet. Vart ska jag gå och vart ska jag skjuta på vindsnurran. Finns det någon som kan hjälpa till med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 vilket spel? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har varit och träffat Rusl och fått en höna av honom. Nu kommer jag till problemet. Vart ska jag gå och vart ska jag skjuta på vindsnurran. Finns det någon som kan hjälpa till med detta?Heh, skitlänge sen jag spelade, men om du menar skjuta på vindsnurran ute i någon grott-grej, så ska du använda en bumerang och inte slangbella.Du får bumerangen av någon apa som studsar runt på någost ställe. f*n att jag inte kommer ihåg något... *googla lite* *Walktrough*l Hoppas det hjälper till (: Och btw; "vilket spel? :D" Jag älskar folk på det här forumet. Listiga är ni. .__.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) Vilka vill att vi gör en officiel Zelda TP-tråd så vi slipper alla dessa idiotiska trådarna som finns här?? :/ Redigerat 2 September 2007 av Xats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Vilka vill att vi gör en officiel Zelda TP-tråd så vi slipper alla dessa idiotiska trådarna som finns här?? :/ Jag vill! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) Vilka vill att vi gör en officiel Zelda TP-tråd så vi slipper alla dessa idiotiska trådarna som finns här?? :/Inte jag, och inte regel §1.12 heller. <_< Redigerat 2 September 2007 av KuzunE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.