Secred Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) Mitt BF1942 stängs bara av (datorn kan ibland också stängas av) då jag kör vissa banor och då jag har kört en stund på andra. Första gånger jag installerade det så fungerade det fast sedan råkade jag ersätta några filer med nån patch och det blev ingen ändraing som jag märkte fast jag avinstallerade det för säkerhets skull och installerade det igen. Sedan så laddade jag ner nån annan patch också följde jag ReadMe:n. Det stod att jag skulle öppna en fil och ändra på det. Det gick inte att öppna så jag valde öppna med... och råkade ta BF1942. Sedan dess verkar det ha bara stängts av hela tiden när jag spelar. Det funkar inte om jag ominstallerar det igen och SystemÅterställning biter inte på de filerna... Jag blev så förbannad att det inte funkade! :angry: Redigerat 5 Mars 2004 av Secred Citera
Secred Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Ladda ner en ny patch eller nåt ;P VIlken patch då? Jag har 1.5.16 och 16.19 (den andra kan vara fel) Citera
Affe Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Ta bort patchen som du öppnade Bf1942 med och sen instalerar du det igen...pröva Citera
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Ta bort patchen som du öppnade Bf1942 med och sen instalerar du det igen...pröva Jag ska prova. Citera
Agito Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 ja ett virus en sån där dvärg som siter i datorn och gnager på sladarna!! Citera
Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Skit i att ladda hem patcher... det kanske är dom som förstör allt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.