Hoppa till innehåll

Frågor

oddy

Rekommendera inlägg

Jag har lite frågor om xboxens hårdisk. Den första är räcker hårdisken länge. Och den andra är. Kan jag spara musik på hårdisken och spela upp dem med xboxen. OCh en till som hänger ihop med den andra. Kan jag föra över låtar till xboxen från min telefon med en usb sladd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Om du har xbox live spelar ingen roll vilket som bara du har marketplace so kan du laddaner demon. Om du är mycket för sånt kan det bli fullt. Jag har fått det.

2. Ja, det kan du om du RIPPAR inte copierar som snake sa.

3. Nej, tyvär kan du inte lägga över musiken men du kan lyssna när mobilen e kopplad till xboxet. Du kan ändast få över musik genom att rippa.

Hoppas jag gav dig 3 stycken bra svar!! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Om du har xbox live spelar ingen roll vilket som bara du har marketplace so kan du laddaner demon. Om du är mycket för sånt kan det bli fullt. Jag har fått det.

2. Ja, det kan du om du RIPPAR inte copierar som snake sa.

3. Nej, tyvär kan du inte lägga över musiken men du kan lyssna när mobilen e kopplad till xboxet. Du kan ändast få över musik genom att rippa.

Hoppas jag gav dig 3 stycken bra svar!! :cool:

Så om jag vill spara musik på xboxens håridsk måste jag rippa den från en cd vad värdelöst. Får väll fixa en cd med mp3 låtar på då.,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...