oddy Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Jag har lite frågor om xboxens hårdisk. Den första är räcker hårdisken länge. Och den andra är. Kan jag spara musik på hårdisken och spela upp dem med xboxen. OCh en till som hänger ihop med den andra. Kan jag föra över låtar till xboxen från min telefon med en usb sladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 1. Ja, hittills har min inte blivit full iallafall ^^ 2. Ja, om du sätter in en musikskiva kan Xboxen kopiera alla låtarna, den sorterar artistnamn och album. 3. Ja, jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 naaj 20 gig räcker inte så länge, hade bara 5 gb kvar inte boxen paja, men du kan köpa en 120 gb hårdisk för 1000 spänn torr jag det e. men du kan inte föra över och spara låtar från mobilen, bara streama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Här kan du köpa 120GB versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 1. Om du har xbox live spelar ingen roll vilket som bara du har marketplace so kan du laddaner demon. Om du är mycket för sånt kan det bli fullt. Jag har fått det. 2. Ja, det kan du om du RIPPAR inte copierar som snake sa. 3. Nej, tyvär kan du inte lägga över musiken men du kan lyssna när mobilen e kopplad till xboxet. Du kan ändast få över musik genom att rippa. Hoppas jag gav dig 3 stycken bra svar!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 1. Om du har xbox live spelar ingen roll vilket som bara du har marketplace so kan du laddaner demon. Om du är mycket för sånt kan det bli fullt. Jag har fått det. 2. Ja, det kan du om du RIPPAR inte copierar som snake sa. 3. Nej, tyvär kan du inte lägga över musiken men du kan lyssna när mobilen e kopplad till xboxet. Du kan ändast få över musik genom att rippa. Hoppas jag gav dig 3 stycken bra svar!! :cool: Så om jag vill spara musik på xboxens håridsk måste jag rippa den från en cd vad värdelöst. Får väll fixa en cd med mp3 låtar på då., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Kan man köpa en Xbox 360 Elite HD och sätta den på sin vanliga Xbox 360, ska väll gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 det borde ju gå när det är samma sorts hårdisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 det borde ju gå när det är samma sorts hårdisk. Ja man tycker ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 japp dom finns att köpa separat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Japp det ska gå att använda till alla versioner, länk till HDDn finns i en av mina tidigare posts ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Priser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.