Coin Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Hej jag har ett spel som jag har tröttnat på och vill nu byta. Spelet är F.e.a.r till 360 om ni är intresserade att byta skriv det här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Haru Gears Of War? Annars skulle jag gärna byta det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coin Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 asså jag har inte gears of war om det är det du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 (redigerat) Mm, det jag menade, om du hade det asså ;) Vill du byta? Själv har jag klarat det några ggr och tröttnat, har manual mm. och har inte använt 48h gratis Guld live koden ;) Byter dock endast om du bor nära Stockholm... Redigerat 30 Augusti 2007 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coin Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Bor inte så när Stockholm, bor 3 mil utanför Umeå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Yep, synd da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Skulle gärna byta mitt Hour of Victory om det finns någon stackare som skulle vilja ha den smörjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coin Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 nej har spelat det, det är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Skulle gärna byta mitt Hour of Victory om det finns någon stackare som skulle vilja ha den smörjan. Sämsta FPS spelet i år, om inte sämsta spelet i år överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coin Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 finns det nån som vill byta har redan deadrising och saints row bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Nämn gärna några exempel på spel du vill ha själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Bytar gärna Hitman mot Saint's Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.