knark Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Rubrik.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Du laddar ner en mod. lol. Eller så kodar du en addon till dig själv i LUA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 här finns nåra nukes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har laddat ner nårra nu. Hur lägger man in dom på G-mod?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har laddat ner nårra nu. Hur lägger man in dom på G-mod??Du öppnar GMod mappen och lägger in alla filer från .zip/.rar filen och ersätter dom i gmod mappen.Tillochmed min 10 åriga kusin som älskar Garry's Mod 10 kan det .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har laddat ner nårra nu. Hur lägger man in dom på G-mod??Du öppnar GMod mappen och lägger in alla filer från .zip/.rar filen och ersätter dom i gmod mappen.Tillochmed min 10 åriga kusin som älskar Garry's Mod 10 kan det .. Tillochmed de helt nya kan inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg