Spaghettin Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Vilket spel ska jag köpa mellan golden sun 2 och Sword of mana? Vilket är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Sword Of Mana!! Man går snabbt upp i level också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Tycker samma sak. En fråga om det Swords Of Mana:Har du kommit UT"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Tycker samma sak. En fråga om det Swords Of Mana:Har du kommit UT"? Nepp men jag har provat det på datorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok,men det ska man köpa lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Javisst! Det är ju så himla kul fast jag har fastnat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Har redan Sword of Mana till GBA.. men jag har fassnat kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 e sword of mania ett zelda spel ele e det som golden sun?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 e sword of mania ett zelda spel ele e det som golden sun?? Nej det är inte ett Zelda Spel och jag tycker det inte påminner om Golden Sun! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok men e det som golden sun asså jag menar e man nån gubbe som går runt i en värld å så möter man fiender som man attackerar och får exp. och går upp i levlar?? isåfall e det lite som golden sun 2=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ja man gör nog som Golden Sun men inte samma stridskärm och lite annorlunda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Köp Goldensun the lost age om du gillar kluriga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg