Hoppa till innehåll

Flying Mount Id's

Fuzioner

Rekommendera inlägg

Som sagt, har sett att några snubbar (inte här på fuska) inte har självaste moddelen, dvs dom har bara skillen som gör att man bara får speeden och ser ut som att man simmar i luften.

Så tänkte jag lägga upp en fil som står exakt hur man ska göra för att fixa det, och få Flying mount modellen också!

Så att man inte simmar utan rider på en nether drake / andra flying mounts som ni vill rida på! =)

(Anledningen till att jag gör denna tråd är för att det kanske finns nån/några som inte har fixat flying mount på sin server)

(OBS! Om det inte funkar att skriva .dismount när du vill dismounta, testa skriv i /say chatten ".reload 147 0000")

Btw, jag skulle tipsa er om att göra Macros av detta. Blir mycket lättare att mounta i outland då. =)

(Notera att detta är bara för private servers).

Ladda ner filen och följ instruktionerna! Det tar inte mindre än 2 min!

How_to_add_flying_mounts.txt

Redigerat av QureD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet en bug som gör att man kan simma så, man har flying på marken, drar ut bredbands sladden eller nåt & gör en attack (funkar nog inte att högerklicka på buffen) så kan man flyga utan att man ser mounten^^ funkar även med vanlig mount, då ser det ut som att man springer jätte snabbt, men efter en stund kommer man kopplas ner

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja detta är bara för private server.

Tror ingen på riktiga wow servern simmar i luften när dom använder flying mounts.

Det borde isf blizzard ha fixat, eller patchat det.

Annash skrev jag också "(Anledningen till att jag gör denna tråd är för att det kanske finns nån/några som inte har fixat flying mount på sin server)"

+ Att jag tror att alla som spelar wow på den officiella servern vet att man inte kan skriva .reload 147 0000 för att dismounta och .reload 147 17759 för att tex ta fram sin gryphon.

Men men, kanske skulle göra det lite tydligare.

Redigerat av QureD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...