JonteFire2 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 jag har hört att man kan använda en multiadapter så man kan va flera spelare än 2 ... men vart kan man köpa en sådan? har kollat på elgiganten, onoff och siba men hittar inget :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Du hittar en sån på discshop.se jag hittade den där iaf. kan länka om du inte hittar den där. men hinner inte leta nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 jag har hört att man kan använda en multiadapter så man kan va flera spelare än 2 ... men vart kan man köpa en sådan? har kollat på elgiganten, onoff och siba men hittar inget :huh:En möjlighet till varför du inte har hittat det på någon av dom sidorna kan vara på grund av att det heter multitap. Men, vad vet jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 spelbutiker brukar väl ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Webbhallen hade sensat jag kolla, vilket var ett bra tag sedan.. >.< Men de finns på Ullared iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag har hört att man kan använda en multiadapter så man kan va flera spelare än 2 ... men vart kan man köpa en sådan? har kollat på elgiganten, onoff och siba men hittar inget :huh:En möjlighet till varför du inte har hittat det på någon av dom sidorna kan vara på grund av att det heter multitap. Men, vad vet jag... men jag prövade med både multitap och multiadapter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Webbhallen hade sensat jag kolla, vilket var ett bra tag sedan.. >.< Men de finns på Ullared iaf :P Dom finns inte alls på ullared! Lura honom inte nu :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Finns på teknikmagasinet för 139:-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 okej, jag hittade men jag vill gärna åka till en affär som ligger nära, som typ i borås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 den heter multitap. finns på coop forum eller ngt liknade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Kolla på Eb-Games, de har de mesta i spelvärlden. Och Coop har inte MultiTaps. Kolla upp saker innan du säger dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg