JoeLL Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 vadd bettuder floding och spam Jagg lässte regglerna Brorssan vila at jag skule görra det :( Menn hann gik utt så jagg innte kunnde frågga hann jagg vil järna vetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Vad heter din bror på denna sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoeLL Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 InTech :) Menn jag frågga han :) så nuu vett jagg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 JoELL: Är inte du InTech's store bror? Som inTech skakade hans ölburkar? HAHA ^^, men gött att du vet vad flooding och Spam är. Men du kan lätt ta och se här. Flooding: Man skriver samma sak flera gånger Spam: Reklam mail till mer än 10 stycken(har läst det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) haha, lol. han skrev med min användare. Nej, spam kan även vara att man skriver en massa gånger (som inte behöver vara reklam) men flooding haru rätt i. förresten är inte joel min storebror XD Redigerat 1 September 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 spam = stupid pointless annoying messages Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Det var en ny tolkning av spam ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 spam är en skinka som är ätte äcklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 jag e spam :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.