MysticGohan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Mafia 2 har inte ens kommit, så det kan ju liksom såklart inte ha mer betyg. Det måste du väl ändå förstå?Släpptes idag i USA Lades dock upp på typ demonoid i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Mafia 2 har inte ens kommit, så det kan ju liksom såklart inte ha mer betyg. Det måste du väl ändå förstå?Det finns ändå recensioner, och ett demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Demo och Full game är skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Demo och Full game är skillnad.Men vad kan man göra i hela spelet som man inte kan göra på demot förutom att köra resten av uppdragen? Det mesta jag har klagat på är det som finns på demot och hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Testade Mafia 2 demot idag, jag blev faktiskt lite besviken! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Nu är det ju så att mafia inte är ett free roaming spel, utan ett Sandbox spel. Jag önskar mig iaf Spelet till pc. Hoppas på att det kan vara lika bra som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Man kan visst åka fritt i stan och allt utan att man måste göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Mafia II och Grand Theft Auto IV är två olika typer av sandlådespel. Mafia II är mer som ett tredjepersonsactionspel med fokus på en tung och styrd handling, medan Grand Theft Auto IV är mer som ett spel med mer fokus på total frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.