Hoppa till innehåll

Drömbilen


Fality
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 192
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Desto starkare motor desto högre försäkring har jag hört. Eller är/var det skatten ? s;

Mjaa, oftast har det med att göra med hela bilen, vilken åldersgrupp osv som använder bilen. Om jag te.x skulle ta och köpa mig en Opel Omega 3000 Som har en rak6 och 24 Ventiler så skulle det bilvit dyrt att försäkra den bara för att det är just många yngre som har har/haft en sådan bil och råkat ut för olyckor.

 

Men jo det hänger ihop kan man säga. Ju mer fetare motor, ju mer får du lägga på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha en Nash Ambassador från 1957.

 

Tjena förresten, är ny här. Mitt första inlägg blev anmält så jag hoppas inte det betyder att jag blir bannad precis när jag kom hit? :(

Nä, du fick nog bara en varning.

 

Eller en tillsägelse...

 

Håller er till topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, okej.

 

Btw, vet du varför man slopade skattemärkena på reg-skylten ? o;

Eller någon.

Det är för att polisen har infört ett nytt system för att se när bilen är besiktigad eller någt.e

 

Jahapp. oO

 

Dom tyckte det var en för stor kostnad att tillverka klisterlappar och skicka ut till landets alla fordon och eftersom polisen redan ändå kunde se i datorn om bilen är skattad/besiktigad så tog dom bort det.

 

Här är förresten en Nash Ambassador 57:a (Min drömbil)

post-94631-1280056955_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...