iCUbe Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Koenigsegg ccx Redigerat 30 Juni 2010 av SaaiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Lungt någon SUV! För att det är så halt på vintern :) Redigerat 13 Juli 2010 av Swedishmoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Min personliga favorit..... Mercedes Benz Sl600 Swarowski Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Varför vill dom flesta som har skrivit i denna tråd ha sportbilar? Varför inte ha en bil som tar sig fram även om det är snöigt och isigt? Med friktionsdäck på vintern kommer man knappt någonstans och och dubbdäck till sportbilar ser för taskigt ut. Dessutom så får man inte köra snabbare än 120 km/h på svenska vägar och även om ni inte bryr er om lagen så undrar jag? Detta är en helt fri fråga och jag säger inte att det är någon som har fel! Jag bara undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Varför vill dom flesta som har skrivit i denna tråd ha sportbilar? Varför inte ha en bil som tar sig fram även om det är snöigt och isigt? Med friktionsdäck på vintern kommer man knappt någonstans och och dubbdäck till sportbilar ser för taskigt ut. Dessutom så får man inte köra snabbare än 120 km/h på svenska vägar och även om ni inte bryr er om lagen så undrar jag? Detta är en helt fri fråga och jag säger inte att det är någon som har fel! Jag bara undrar?För att dom är snygga, och går jävligt fort. Det är bra anledningar. Varför vill du ha en bil som tar sig fram bra i snö? Sen är dendär bilen väldigt tung och slö, så tror inte den skulle ta sig fram särskilt bra i snö ändå. Då ska du ha en snöskooter. Alfa Romeo 75 <3 Inte så dyra heller, så hoppas det blir en sån som första bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Varför vill dom flesta som har skrivit i denna tråd ha sportbilar? Varför inte ha en bil som tar sig fram även om det är snöigt och isigt? Med friktionsdäck på vintern kommer man knappt någonstans och och dubbdäck till sportbilar ser för taskigt ut. Dessutom så får man inte köra snabbare än 120 km/h på svenska vägar och även om ni inte bryr er om lagen så undrar jag? Detta är en helt fri fråga och jag säger inte att det är någon som har fel! Jag bara undrar?För att dem är snabba och väldigt snygga? Och man drar till autobahn när man vill gasa på =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Om man ska citera vad en forumit en gång har sagt (inte på detta forum, utan ett amerikanskt): "The handling of a Murcielago is like driving a tractor on ice" Vad vet den "forumiten" (Vad nu fan det är) om att köra en sån? Tror knappast att vägegenskaperna för en Dogde Charger är något att skryta med. En Lamborghini Diablo från början av 90-talet ftw!<3<3<3<3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 För det första bilen är inte slö och för det andra så menade jag mest att på vintern så är det halt och med friktionsdäck blir det väldigt halt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Lungt en Hummer H3! Inte för att man ska styla utan för att den är en riktig bra bil när det gäller snö på vintern. Varför inte gradera upp dig till en H1? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Lungt en Hummer H3! Inte för att man ska styla utan för att den är en riktig bra bil när det gäller snö på vintern. Varför inte gradera upp dig till en H1? ;| Ingen Kombi alltså inte mycket paknings utryme plus H1 är fula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Den finns som kombi också. Vadå ful? Den är stor och fyrkantig som en riktig bil ska vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) 1, Hummer H1 (militär fordon) 2, Hummer H2 (Stylad version av H3) 3, Hummer H3 (Terrängkombi) 4, Hummer HX (Koncept bil) Redigerat 2 Juli 2010 av Swedishmoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.