Hoppa till innehåll

Drömbilen

Fality

Rekommendera inlägg

• Svar 192
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Swedishmoose

Varför vill dom flesta som har skrivit i denna tråd ha sportbilar? Varför inte ha en bil som tar sig fram även om det är snöigt och isigt? Med friktionsdäck på vintern kommer man knappt någonstans och och dubbdäck till sportbilar ser för taskigt ut. Dessutom så får man inte köra snabbare än 120 km/h på svenska vägar och även om ni inte bryr er om lagen så undrar jag? Detta är en helt fri fråga och jag säger inte att det är någon som har fel! Jag bara undrar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför vill dom flesta som har skrivit i denna tråd ha sportbilar? Varför inte ha en bil som tar sig fram även om det är snöigt och isigt? Med friktionsdäck på vintern kommer man knappt någonstans och och dubbdäck till sportbilar ser för taskigt ut. Dessutom så får man inte köra snabbare än 120 km/h på svenska vägar och även om ni inte bryr er om lagen så undrar jag? Detta är en helt fri fråga och jag säger inte att det är någon som har fel! Jag bara undrar?

För att dom är snygga, och går jävligt fort. Det är bra anledningar. Varför vill du ha en bil som tar sig fram bra i snö? Sen är dendär bilen väldigt tung och slö, så tror inte den skulle ta sig fram särskilt bra i snö ändå. Då ska du ha en snöskooter.

Alfa Romeo 75 <3 Inte så dyra heller, så hoppas det blir en sån som första bil!!

post-55168-1278009703_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

För att dem är snabba och väldigt snygga?

Och man drar till autobahn när man vill gasa på =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man ska citera vad en forumit en gång har sagt (inte på detta forum, utan ett amerikanskt): "The handling of a Murcielago is like driving a tractor on ice"

Vad vet den "forumiten" (Vad nu fan det är) om att köra en sån? Tror knappast att vägegenskaperna för en Dogde Charger är något att skryta med.

En Lamborghini Diablo från början av 90-talet ftw!
<3<3<3<3<3<3<3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

För det första bilen är inte slö och för det andra så menade jag mest att på vintern så är det halt och med friktionsdäck blir det väldigt halt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Lungt en Hummer H3! Inte för att man ska styla utan för att den är en riktig bra bil när det gäller snö på vintern.

Varför inte gradera upp dig till en H1? ;|

Ingen Kombi alltså inte mycket paknings utryme plus H1 är fula!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

1, Hummer H1 (militär fordon)

2, Hummer H2 (Stylad version av H3)

3, Hummer H3 (Terrängkombi)

4, Hummer HX (Koncept bil)

post-78300-1278066868_thumb.jpg

post-78300-1278066911_thumb.jpg

post-78300-1278066978_thumb.jpg

post-78300-1278067009_thumb.jpg

Redigerat av Swedishmoose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...