Dark Link Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Det verkar som att de bästa Wii spelen inte kommer än på två månader, så jag har börjat jaga GC spel man aldrig fick chans till att spela förut (tex Metroid Prime 2 Echoes) så jag undrar, är det värt att köpa Starfox Assault? Hört väldiga diskutioner fram och tillbaka och resensioner som ger helt olika resultat. Vad jag mest hoppas på att det är ganska långt, inte alltför enformit, och att man ska orka spela om spelet igen.
TheCheater Skrivet 3 September 2007 Rapport Skrivet 3 September 2007 min granne har spelet och har man två kontroller är det extra kul! man väljer fox, falco, slippy, peppy och många fler och sedan är det bara att skjuta ner varandra. Story mode är lite knepig men mycket rekomenderat kul! köp det tycker jag!
Hedman Skrivet 30 September 2007 Rapport Skrivet 30 September 2007 1Player är inte svårt , det är bara sista bossen som är lite knepig och det går fort att klara ut det. Men det är riktigt kul, särskilt Multiplayer , värt att köpa.
Shadowbeing Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 Som sagt, om du har 4 kontroller, och har 3 vänner som vill vara med och spela så är det kul, och då syftar jag på multiplayer. :D Single Player är dock ganska lätt, även om jag fick stryk någon gång på den sista banan. Det är i varje fall värt att köpa ;)
Dark Link Skrivet 25 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2007 Problemet är bara att det inte finns i "begagnat" avdelningen i Game längre. :P aja, ser jag det nånstans, så köper jag det. Ska ju till göteborg snart, kan ju kolla där. (Jag har 3 kompisar, men två av mina kontroller har gått sönder, så det blir väl 1 player som kommer bli det roligaste om jag köper det.
Rekommendera inlägg