khsl Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Hej Som tropic lyder var kan jag lära mej deta? Är rouge
khsl Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Skrivet 2 September 2007 Lol, rogues kan inte.. >_> Okej men min polare sa att man kund gå till någon så kunde man använda de
Cornificius Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Alltså, det är bara Paladins, warriors och Shamans som kan använda mail.. + Att dom som kan använda sköld kan det redan ifrån början.
Snookis Skrivet 2 September 2007 Rapport Skrivet 2 September 2007 Alltså, det är bara Paladins, warriors och Shamans som kan använda mail.. + Att dom som kan använda sköld kan det redan ifrån början. Du glömde Hunter <_<
WASD Skrivet 3 September 2007 Rapport Skrivet 3 September 2007 Alltså, det är bara Paladins, warriors och Shamans som kan använda mail.. + Att dom som kan använda sköld kan det redan ifrån början. Du glömde Hunter <_< ..och death knight^^
Apex Skrivet 4 September 2007 Rapport Skrivet 4 September 2007 LOL jepp Rogues behöver dock inte mail om man kan spela dom för då slaktar man en fiender på typ 5 sec :evil:
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Skrivet 4 September 2007 Rogues använder sig av läder. Och rogues kan inte ha sköld (vad jag vet)
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 September 2007 Rapport Skrivet 5 September 2007 rolla warrior om du vill ha mail/plate o sköld
Rekommendera inlägg