ajar Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Tjenare! Jag har utforskat gansak mycket av Cyrodiil och lyckats stänga cirka 15 Oblivion portar, min fråga är hur många det finns och om det finns något sett att stänga alla utan att gå in i dem? Dessutom behöver jag tips på hur jag kan träna upp Mysticism, Conjuration, Alteration och Ilusion. Tackar på förhand! /nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Jag tror det finns 16 st portar till Oblivion, eftersom det står "there are 16 planes of oblivion, all with each own daedra prince" Sedan med Mysticism, Conjuration, Alteration och Ilusion spells är det bara att springa runt i Cýrodiil och spama magier under rätt "school" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Det finns fett många fler än 16, i allafall. Och dom öppnas igen ett tag efter att man stängt dom... :o (jo, det är så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 det finns typ 49 gates-_- nej dem öppnas inte igen, det kan öppnas en jävligt nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 det finns typ 49 gates-_- nej dem öppnas inte igen, det kan öppnas en jävligt nära Säg inte emot mig när det gäller Oblivion. INGEN har befogenhet att säga emot mig gällande det spelet. Vissa av mina gates har öppnats igen. Alla gör inte det, och det händer inte så ofta, men det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 det finns typ 49 gates-_- nej dem öppnas inte igen, det kan öppnas en jävligt nära Säg inte emot mig när det gäller Oblivion. INGEN har befogenhet att säga emot mig gällande det spelet. Creepyyy... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Nej gör som jag, main questet enda tills "The great gate" blir stängd, sedan så är alla stängda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nej gör som jag, main questet enda tills "The great gate" blir stängd, sedan så är alla stängda :D När Mehrunes Dagon är död, är det faktiskt. Och man vill ju ha sigil stones! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Ska ni skriva här kan ni sluta bråka. Vad man man använda sigil stones till då?Jag behöver hjälp med magin också (första inlägget) Hittade förresten den här kartan på internet. De svarta plupparna representerar Oblivion gates: http://www.gamebanshee.com/oblivion/maps/images/cyrodiil.jpg Själv får jag det till 25, vilket betyder att jag bara har typ 6 kvar. Däremot har jag själv upptäckt en som inte finns med här,d en ligegr precis norr om Kvatch. Redigerat 3 September 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 det finns fler en dom som visas på kartan <_< själv har jag typ hittat 30 :P pallar inte stänga allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) mehrunes dog inte, han blev skickad till oblivion igen -_- OCH OBLIVION GATES ÖPPNAS INTE IGEN Redigerat 6 September 2007 av Tasaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) det finns typ 49 gates-_- nej dem öppnas inte igen, det kan öppnas en jävligt nära Säg inte emot mig när det gäller Oblivion. INGEN har befogenhet att säga emot mig gällande det spelet. Vissa av mina gates har öppnats igen. Alla gör inte det, och det händer inte så ofta, men det händer. haha tror du du e nån j*vla stjärna eller? menmen obliviongatesen tar aldrig slut och fortsätter öppnas tills du klarat MQ ilusion, kasta light spells hela tiden tills dmagickan tar slut, låt den fyllas igen och repetera.conjuration, bound item (nåt som tar lite magicka) kasta tills magickan tar slut, låt den fyllas på igen och repetera. Alteration, kasta shield spell tills magickan tar slut, låt den fyllas upp igen och repetera. Mysticism, kasta detect life spell tills magickan tar slut, låt den fyllas upp igen och rerpetera. Har jag inte sagt detta till dej några ggr redan? det finns inget snabbare sätt. Redigerat 6 September 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.