Hoppa till innehåll

Bästa Pokémon Lag

Gäst Lakrits Tomte

Rekommendera inlägg

• Svar 319
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså .. han som hade alla Mewtwo tycker jag har ett dåligt lag(tycker jag)

Jag tycker man ska variera lite mellan varje.. tänk om han möter en as bra pokemon som eager ut hans mewtwo och han bara har sånna.. Då går det åt he*v*tt* ! . aja .. du får göra som du vill fast jag tycker inte om det .-..

Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !!

Men tänk på att inte skriva samma länkar hela tiden pls!

det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej!

Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !!

det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej!

FÖRLÅT MIN BRORSA SKREV DET JAG LOVAR .. SKA INTE HÄNDA IGEN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså .. han som hade alla Mewtwo tycker jag har ett dåligt lag(tycker jag)

Jag tycker man ska variera lite mellan varje.. tänk om han möter en as bra pokemon som eager ut hans mewtwo och han bara har sånna.. Då går det åt he*v*tt* ! . aja .. du får göra som du vill fast jag tycker inte om det .-..

Bara att det finns inga Pokemon som "eager ut Mewtwo", iaf inte i Röd/Blå/Gul, så länge Amnesia finns. Psychic/Amnesia/Recover/Blizzard eller Thunderbolt slår de flesta. Thunderbolt rekommenderas för at slå ut den enda som kan hålla takter med Mewtwo, alltså Slowbro.

I de nyare spelen är det mycket enklare att slå honom, om man använder andra ubers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...