Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 håller på att skaffa 3 mew och 3 mewtwo i lv.100 utan att klona dom. :cool: hur då ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 har blå, gul och silver bl.a. fångar dom på gul och blå och byter över dom till silver. (har link kabel) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 har blå, gul och silver bl.a. fångar dom på gul och blå och byter över dom till silver. (har link kabel) :cool: smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Asså .. han som hade alla Mewtwo tycker jag har ett dåligt lag(tycker jag) Jag tycker man ska variera lite mellan varje.. tänk om han möter en as bra pokemon som eager ut hans mewtwo och han bara har sånna.. Då går det åt he*v*tt* ! . aja .. du får göra som du vill fast jag tycker inte om det .-.. Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !! Men tänk på att inte skriva samma länkar hela tiden pls! det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej! Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !! Men tänk på att inte skriva samma länkar hela tiden pls! det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej! Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !! Men tänk på att inte skriva samma länkar hela tiden pls! det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej! FÖRLÅT MIN BRORSA SKREV DET JAG LOVAR .. SKA INTE HÄNDA IGEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 mewtwo har nästan ingen svaghet och mew kan lära sig vilka attacker som helst. desutom kan mewtwo komma upp över 400 HP. :P P.S (till .::Tompa::.) du kan ändra ett inlägg om du vill. D.S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Asså .. han som hade alla Mewtwo tycker jag har ett dåligt lag(tycker jag) Jag tycker man ska variera lite mellan varje.. tänk om han möter en as bra pokemon som eager ut hans mewtwo och han bara har sånna.. Då går det åt he*v*tt* ! . aja .. du får göra som du vill fast jag tycker inte om det .-.. Bara att det finns inga Pokemon som "eager ut Mewtwo", iaf inte i Röd/Blå/Gul, så länge Amnesia finns. Psychic/Amnesia/Recover/Blizzard eller Thunderbolt slår de flesta. Thunderbolt rekommenderas för at slå ut den enda som kan hålla takter med Mewtwo, alltså Slowbro. I de nyare spelen är det mycket enklare att slå honom, om man använder andra ubers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 mewtwo har nästan ingen svaghet och mew kan lära sig vilka attacker som helst. desutom kan mewtwo komma upp över 400 HP. :P P.S (till .::Tompa::.) du kan ändra ett inlägg om du vill. D.S det kan ju chansey.snorlax,blissey också göra <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Tyranitar Lvl 75 Espeon Lvl 88 Articuno Lvl 56 Typhlosion Lvl 85 Dragonite Lvl 65 Snorlax Lvl 58 Pokemon Silver Redigerat 11 Juni 2006 av Siyuro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Tyranitar Lvl 75 Espeon Lvl 88 Articuno Lvl 56 Typhlosion Lvl 85 Dragonite Lvl 65 Snorlax Lvl 58 Pokemon Silver DU HADE JU ETT BRA LAG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 DET BEROR PÅ ATTACKERNA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 ja men jag tänkte inte på attakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 1 Lugia level 100 2 Ho-oh level 100 3 zapdos level 100 4 Missingo level 100 5 Mewtwo level 100 6 Golbat level 100 7 Mew level 100 __________________________ på röd alltså.. alla fuskar juh ganska hårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg