Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 å men vad smart du är. använde du nåt för att komma på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) å men vad smart du är. använde du nåt för att komma på det? haha bra sagt!! Redigerat 22 Augusti 2006 av Corpsgrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Nu har alla mina gått upp till lvl 98 bara 2 lvl kvar till 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Nu har alla mina gått upp till lvl 98 bara 2 lvl kvar till 100. Spelar du pokemon mycke?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 344:47 åh herregud! aja attackerna: lugia: hyper beam surf psychic rock smash Aeroblast/Curse/Earthquake/Recover mewtwo thunderpunch psychic ice punch recover Ice Beam är bättre än Ice Punch. Thunderbolt är bättre än Thunderpunch. ho-oh sacred fire fireblast fly recover Ta bort Fire Blast, Sacred Fire gör samma sak bättre. Sätt Earthquake. Ta gärna bort Fly om du kan. suicune blizzard icywing icebeam surf Rest/Sleep Talk/Ice Beam/Surf. raikou thunder spark thunderbolt cut Crunch/Thunderbolt/Thunder Wave/Rest articuno blizzard ice beam future sight fly Rest/Sleep Talk/Ice Beam/Toxic. förresten, någon som vet hur man får psywave? Psywave finns som TM i RBY. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 344:47 åh herregud! aja attackerna: lugia: hyper beam surf psychic rock smash Aeroblast/Curse/Earthquake/Recover mewtwo thunderpunch psychic ice punch recover Ice Beam är bättre än Ice Punch. Thunderbolt är bättre än Thunderpunch. ho-oh sacred fire fireblast fly recover Ta bort Fire Blast, Sacred Fire gör samma sak bättre. Sätt Earthquake. Ta gärna bort Fly om du kan. suicune blizzard icywing icebeam surf Rest/Sleep Talk/Ice Beam/Surf. raikou thunder spark thunderbolt cut Crunch/Thunderbolt/Thunder Wave/Rest articuno blizzard ice beam future sight fly Rest/Sleep Talk/Ice Beam/Toxic. förresten, någon som vet hur man får psywave? crystal=nej blå=nej röd=nej silver=nej gul=nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 en gång när jag spela mitt.... gul tror jag det va hittade jag nästan alla TM. http://www.fuska.se/spel/gb/pokemon_yellow...fusk-s7913.html vilket är TM 46? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 en gång när jag spela mitt.... gul tror jag det va hittade jag nästan alla TM. http://www.fuska.se/spel/gb/pokemon_yellow...fusk-s7913.html vilket är TM 46? Det är fel man kan inte hitta den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DeathChild Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 en gång när jag spela mitt.... gul tror jag det va hittade jag nästan alla TM. http://www.fuska.se/spel/gb/pokemon_yellow...fusk-s7913.html vilket är TM 46? Det är sant!Man kan få den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ok jag hade fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det här är ett bra lag!! EEVEE=normal. Flareon=Fire. Vaoreon=Water. Jolteon=El. Umbreon=Dark. Espeon=Psychic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det här är ett bra lag!! EEVEE=normal. Flareon=Fire. Vaoreon=Water. Jolteon=El. Umbreon=Dark. Espeon=Psychic! Hmm ja om man börjar med eevee så ligger man steget före jämt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg