Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vart hittar man den attacken på crystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Vart hittar man den attacken på crystal?? Jag tror nog att man inte kan hitta den på crystal!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 kolla om den går att köpa i goldenrod city. man glömmer ofta att man kan få tag på attacker där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Den finns inte där. där kan man bara köpa Blizzard, Thunder och Fireblast har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 man kan iaf. köpa thunder-, fire- och icepunch där och headbutt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Det är ju i marten i goldenrod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 ja! och? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Off topic... :\ Hur som helst är det enda sättet att lära Gengar Explosion att använda TMet för det i RBY. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 man kan använda TM:et från gul/blå/röd också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 kolla om den går att köpa i goldenrod city. man glömmer ofta att man kan få tag på attacker där. Jag hade för mig att du skrev GameCorner det var därför :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 VM mästaren har : Gengar Sneasel Meganium Alakazam Milotic Marowak Men dom är extremt EV tränade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 (redigerat) i GSC? Det går inte att EV-träna där. man kan använda TM:et från gul/blå/röd också. Fattar du inte att RBY är Red/Blue/Yellow. *suck* Det är väl enkelt att förstå. GSC är Gold/Silver/Crystal förresten. Redigerat 3 Juli 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg