Gäst alan.shalaji Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Och bättre. :D Second life är igentligen bara till för att chatta, entropia universe är till för att "ha ett virtuellt liv". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Second Life är ett mycket långtråkigt och buggit spel enligt mig. alan.shalaji: Tec'ma-te, brother. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 vad gör man igentligen på båda spelen? kan man göra nåt annat än gå runt och prata med folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 På second life: Ingenting. På Entropia: Många grejer. Man kan leta efter feta djur som man kan jaga, sweata, mining, slåss mot andra spelare i pvp zoner, leta efter olja, köpa och sälja, utforska och mycket mer. En av mina favoritsaker är att utforska. Jag brukar alltid gå på utflykter till dem högsta bergen och försöka bestiga dem utan att falla ner. Det är så fint där uppe, man ser en massa fint landskap och mycket mer. En bra grej är att pengarna som man får i spelet kan man sedan kan ta ut från spelet och få pengarna i handen. 10 ped (Project Entropia Dollar) blir 1 dollar eller 7 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 läste i super play att någon hade blivit våldtagen i second life någon hade laddat ner extra moddar :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 På second life: Ingenting. På Entropia: Många grejer. Man kan leta efter feta djur som man kan jaga, sweata, mining, slåss mot andra spelare i pvp zoner, leta efter olja, köpa och sälja, utforska och mycket mer. En av mina favoritsaker är att utforska. Jag brukar alltid gå på utflykter till dem högsta bergen och försöka bestiga dem utan att falla ner. Det är så fint där uppe, man ser en massa fint landskap och mycket mer. En bra grej är att pengarna som man får i spelet kan man sedan kan ta ut från spelet och få pengarna i handen. 10 ped (Project Entropia Dollar) blir 1 dollar eller 7 kronor. Testar det. ;)Värkar vara nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 entropia är bara en dålig kopia av secondlife. secondlife har lika många användare som i WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 entropia är bara en dålig kopia av secondlife. secondlife har lika många användare som i WoW.entropia är större en SL. Dessutom så händer det mkt mer & är bättre grafik på entropia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Må så vara, men det här är en Second Life tråd inte Entropia vs Secondlife. Så back to topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.