Zaff Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Jupp, som Topic lyder vill jag ha en bra Specc till min lvl 53 Rouge jag pallar inte lvla den mer än till 53 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 pvpa på 53?:x gå 19.42.0 =P raiding spec men iaf najsast damage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 du skulle gjort en twink på 59 med och gjort 5(Eviscreate).39.5(master of decepticon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Som strikers sa, om du ska ha PVP gubbe. Annars, ta tills du får högst i Combat och sen resten i antigen Assassination(mitt förslag) eller Sublety(jaja... om du gillar att gå i Instances VÄLDIGT mycke... <.<) Assassination/Combat är bäst för solo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 tja, en bra build för en ROUGE är 40 i Mascara 20 i Eyelashes 0 i Make-up men då du är lvl 54 så får du väl testa nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 tja, en bra build för en ROUGE är 40 i Mascara 20 i Eyelashes 0 i Make-up men då du är lvl 54 så får du väl testa nåt annat. vilket märke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Ta Combat och kör till level 70 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg